hétfő, július 8

Ötvennégy.


Tegnap délután, miután kijöttem a nagymamámtól, aki kórházba került, nagy olvasásba fogtam. Bár az Adrian Mole nem egy nehéz olvasmány, ettől függetlenül az elején nagyon nem tudtam olvasni belőle, de tegnap megjött a kedvem és gyorsan kivégeztem a maradék hetven oldalt, és még akartam! Úgyhogy ma megyek könyvtárba, szenvedélyeimnek eleget téve. A másik dolog: A Kaliforgia egy asdfghjkl sorozat. Eddig két részt láttam belőle, és már most imádom. Az a jó, hogy nem csak húsz percesek a részek, de nem is negyvenöt, mint az American Horror Story, hanem csak harminc. Ami azért is jó, mert így ha elkezdeném most (10:30), akkor megnéznék három részt, és már ebédelne is a család! Vagyis csak anyám, meg én, mert édes kettesben toljuk egész nap, ameddig az öcsém a nagyanyjánál van. Bár az az édes kettes is édes egyes, mert anyu dolgozik - körülbelül négy szobával arrébb.
Be kell újítanom egy listát, amire a könyveket írom fel, amiket el kell olvasnom. Ez a blog pont ideális.

  • Segítség, YouTube sztár lettem
  • A 23 és 3/4 éves Adrian Mole küzdelmei
  • Szellemlány: Hazatérés
  • A Szél Dalnoka
  • Álmok Tengere
  • Vashercegnő
  • Az utolsó ork 2 - Az utolsó főnix
És ki ne felejtsem azokat, amiket nagyon akarok olvasni:
  • Papír-Yoda különös esete
  • Büszekeség és balítélet meg a zombik
  • London vámpírjai
  • Zombi túlélő kézikönyv
Milyen csekély mennyiség. Mondjuk a Büszkeség és balítélet meg a zombikhoz lehet, hogy először magát az eredeti művet kéne elolvasnom, és nem az átdolgozottat. Mire jó a könyvtár?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése