péntek, július 5

Ötvenhárom.

Nem akarok beszélni a dizájnról. Egyrészt, mert szerintem valami katasztrófa, de már lusta vagyok újracsinálni, mert nem akarom beállítgatni azoknak a szar linkeknek a címét, és... ach, legyőzött a lustaság. Megint. De mostantól nem szabad ilyen lustának lennem. És meg kell próbálnom betartani néhány ön-szabályt.

  • Időben visszaviszem a könyvtári könyveket. 
  • Minimum ötven oldalt olvasok (nem muszáj egy könyvből)
  • Megcsinálom a napi hatvan felülést, feltéve ha aznap nem sportoltam semmit.
  • Vigyázok a kitűzőimre. Főleg arra, amit Pesten kaptam (A tanulást időben kell kezdeni... majd holnap)
  • Ügyelek rá, hogy hetente egy bejegyzés minimum legyen a blogon. Bármilyen formában.
Ennyi egyelőre elég lesz, szerintem. És most megyek olvasni. Nem tudom, ki ismeri, meg ki nem, ki szereti és ki nem az Éjszakai Cirkuszt, de hát az a könyv az olyan asdfghjkl érzéseket kelt bennem, hogy az elképzelhetetlen. Néha tiszta vidám vagyok utána, de néha annyira el tudja venni az életkedvem, hogy hihetetlen. Mint mikor (SPOILER!) Tara meghalt.
Ó, és rájöttem, hogy szeretem a Beatles-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése