vasárnap, április 7

Negyvenöt.


Megígértem, hogy minden nap írni fogok erre most öt nap múlva ülök géphez. Ez már profizmus, de komolyan. Elég sokat gondolkodtam azon, amiket írni akarok, és most, hogy megláttam a sokkoló, fehér, és teljesen üres mezőt, amibe írnom kéne... kisebb szívrohamot kaptam (és ezt a szót körülbelül ötször gépeltem el). Amióta képregény-díler* lettem azóta minden adandó alkalommal (alias péntekenként, vagy mikor van annyi pénzem, hogy vegyek) elmegyek az újságárushoz. A legkelendőbb képregényeim a Pókember - Polgárháború, a háború vége és az Új Bosszú Angyalai Kitörés!. A Hulk vs. Hulk miért nem érdekel senkit? Pedig olyan király a grafikája, na mindegy... Öt teljes újságárust, egy könyvesboltot, és egy Kaisers-t kutattam fel a képregényekért... persze, hogy az utolsó újságárusnál, hét perccel a busz indulása előtt megkaptam az egyetlen, normális, olvasható és egyben utolsó Marvel+ magazint, benne X-mennel, és dupla Amazonnal. Nem értem, miért nem maradhatott She-Hulk. Az sokkalta szimpatikusabb, mint az Amazon. A lényeg a lényeg: májusban újabb Marvel+, benne X-men, Thor, She-Hulk. Azt hiszem, le fogom rohamozni az összes győri Marvel lelőhelyet ezért a képregényért. Ja, és el ne felejtsétek, hogy április 25. IRONMAAAAAAAAN 3. Neeeem, kicsit sem vagyok bezsongva. 

CHALLENGE TIME!

Day 2 - What would be the first thing you do?
Fogós kérdés, fogós kérdés... szerintem visszarohannék a házba, megfognám az összes utazótáskámat, konzervet, kaját, ruhámat, néhány könyvet, egy laptopot, DVD-ket, CD-ket, képregényeket - csak a legjobbakat -, csokit, nutellát, mp3-at, és spuri ki a kocsihoz. Húznék innen a francba, az egyszer szent.

Day 3 - How long do you think you can survive?
Őszintén? Ki a f*ckom tudja? Nem tudom. Igazából ha nagyon muszáj megeszek azt, amit kell, meg oda is bemegyek, ahova nem akarok, azt is megérintem, amitől undorodok, és ha van egy helyes pasi a táborban, akkor tovább is bírom, mint gondolnák.

Day 4 - Would you be happy, sad, excited, scared?
Boldog is lennék, szomorú is, meg úgy mindegyik egyszerre. Ha belegondolok, hány embert menthetek meg, és hányat kell veszni hagynom, máris szomorú lennék. Kicsit meg lennék ijedve az utcákon járkáló, szélvédőre kenődő zombiktól is, meg a jövőmtől. De tisztára boldog lennék, mert látok élőben zombit! Plusz jó pont a nagyfőnöknek ott fent.

Day 5 - Weapon of choice?
Ööö.. AK - 47, Beretta, Revolver, más kis gépfegyverek, számszeríj. Ja, meg a kések. Damilon. Mint a kulcstartók.

Day 6 - Partner of choice?
Könyvből, sorozatból vagy filmből, ami zombis? A Zombieland-ben Emma Stone egy igazán jó női karaktert játszik a húgával együtt, aki tíz éves, és megtanul autót vezetni. Na én a húgával lennék együtt szívesen! A kiscsaj karaktere annyira ott van, hogy én vagy röhögtem rajta, vagy fapofával néztem, ahogy lövöldözik. Ő volt a legjobb a filmben, meg a western kalapocs csávesz, akinek nem jut eszembe a neve.

U.i.: Jobban alszom utó-téliálmot, mint a mormota karácsonykor. Tegnap a fél napot átaludtam.

2 megjegyzés:

  1. na és ÉNÉNÉNÉN ÉN ÉN?! VELEM MI LESZ?! XD Hol hagysz?T_T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha benne lennél valamelyik zombis könyvben vagy filmben, hidd el, vinnélek magammal.

      Törlés