szerda, október 10

Tizenkilenc.

Loki a kasszánál, Tony, mint igazgató, Thor, a szakács, miközben Clint pincérkedés közben Natasha seggét fogdozza. Ha az értelmet százalékban kéne mérni, nekem az az átlag alattinál is alattibb lenne.
Igen, most Lokinak és Tonynak shippingelek. Anélkül, hogy valamelyik könyvben/filmben is esélyes lenne, hogy összejönnek. Pedig igen nagyon kár. Annyira édesek együtt. (Persze egyes seggfejek szerint tökre nem. De ott van: S-E-G-G-F-E-J)
Szépen, holt fáradtan, sóhajtozva sétáltam az Aradi vértanúk útján. Rámköszön egy gyerek: köbö 16 éves, szemüveges, fekete hajú, barna szemű. Én vigyorgok, mint állat, és nézem. Elmondok egy gyors hellót, és elhúzok a zebrához. Kit látnak szemeim: Hajnal. Aki szerint Loki buzi.

  1. Az nem buzi, hanem MELEG!
  2. Nem BUZI!
A buszon szépen megebédeltem (Igen, nekem ebédnek számít három apró túrópogácsa), átolvastam az Avengers Cafe második fejezetének gyenge vázlatát, és gondolkoztam, mit kéne javítani. Eszembejutott, milyen régen nem Doodle Jumpoztam.
Ma egész nap csak gyilkosságról, bérgxilkosságról, Lokiról, Tonyról és egyéb ilyen édes kis dolgokról dumáltam. Illetve szitkozódtam a magam módja szerint:
"Hogy Light írná bele Ibolya nevét a Halállistába..."
Ma volt a legtermékenyebb napom: három hármas, egy négyes, és egy ötös. Fuck yeah!
És hogy boldogítsalak benneteket még képekkel... Gyenge idegzetűeknek, és olyanoknak, akik nem tudnak a yaoi illetve a shounen-ai fogalmáról, nem ajánlom.
1) FrostIron
1; 2; 3; 4; 5; 6
2) L.xLight (Jó, az utolsó nem az, de bármennyire is megutáltam L.-t, cuki)
1; 2; 3; 4
3) Thorki (Fuj, fuj, Thorki! De ez a két kép mégis olyan... olyan... olyan muszáj-kép)
1; 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése