csütörtök, szeptember 27

Tizennegyedik.

Azt mondtam volna, hogy ez nem az én hetem? Visszavonom e becses kijelentést, és inkább leírom, mily ügyesek-okosak vagyunk mi hárman - Ágó, Noni & szerény személyem.
Lö Levente boldogan firkálgat és sérteget mindenkit. Reakció: dühösen felkelünk - én, mint hetes, ő, mint támogató barát -, és indulunk a tanári felé. Csöngetünk, és Bea néni kijön, felmegy Levihez leszidja.
FUCK YOU! Mi vagyunk a nyerők. Bárki bármit mond.
Hahahahahahahahahahaha! Ez jól esett.
Ideges vagyok a Vivára. Nem fognak a Madnessből mainstream szart csinálni, főleg nem a szülinapom előtt PONTOSAN egy héttel. Teszek róla. Elvégre: Mikor játszottak Muset? Soha. Akkor most ne csináljanak úgy, mintha ezer éve nyomatnák. Igen, igaz, így a Muse is híresebb lesz, de ha azt látom, hogy az összes tinipicsának kint lesz a facebook üzenőfalán a Madness, esküszöm, hogy valakiket kinyírok. Elsősorban az osztálytársaim nagy részét, és a Vivásokat.
Kiderült, hogy a sulikönyvtárban kiárusítás van könyvekből, természetesen ingyen. Ismét egy boszorkányos titokkönyv, egy verses kötet 1980-ból, amiben az egyik vers olyannyira tetszik, hogy hihetetlen, és egy összeesküvős, genovai iskolásos... Remek könyvek. Higgyétek el, ezek a '62-es könyvek lesznek az új divat a suliban.
Nyelvtankönyv jobban fejleszti a dekorációs készséget, mint hinnétek. Nekem tele van "Avengers", "God of Mischief", "Loki", "Zokni", "Bjútiful, ja bjútiful, iz csrú" és egyéb értelmes feliratokkal (I <3 20 perc).
Kb. olyan, mint A füzet, bár még az is rendezettebb. És megmutatom, milyen is belülről a füzet.
A terülőminta vázlata, a fantáziasuli emberei, és az a bizonyos tíz szó... hajj, csodálatosabb nem is lehetne.
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése