vasárnap, szeptember 30

Tizenötödik.

Hümm... gondoljatok bele, milyen lenne, ha egy napra azt ölhetnétek meg, akit csak akartok, semmilyen probléma nélkül. Bárcsak a mai nap is ilyen lett volna. Ha elképzelem...
Felszállnak a buszra a volt osztálytársaim, és én szépen, lazán odasétálok, és háromból kettőben megforgatom a kést, majd megvárom, ameddig elvéreznek. A harmadikat futni hagyom. Ehelyett mit tettem? Hát persze, hogy csak elfordítottam a fejemet köbö háromnegyed órán át.
Hát gólyabálon büfézni hat emberrel ne menjetek: Jámbor, Kürti, Hajnal, Kertész, Csontos, F.G. Ha ők büféznek, az egész egy katasztrófa lesz, elhihetitek. Pénteken termetfestettem, büféztem, úgyhogy azt hiszem, megérdemlek majd egy kiadós ofői dicséretet. Szép pázlis lett az osztályterem (pázli=puzzle... Fuh, de kéne egy Hope-szótárat készítenem), na meg szinte minden süti megmaradt, amit természetesen mi kapunk majd meg ofőin hétfőn. Nyami.
Két jó dolog volt, ami miatt jó volt büféskedni: láttam a Jámbort félmeztelenül, és nekem még csak kérnem sem kellett rá, hogy vetkőzzön. Azt hittem, elpusztulok, emberek.
A másik: Hát...hát...hát... Ágó <3
Apuval meg nanogesztenyét szedtünk - persze, volt norma méret is -, és három szemért keményen halálra szúrattam magam egy rohadt bokorban. A mekibe mentünk netezni - ami kész csoda, mert utoljára 2008-ban voltunk, szintén a születésnapom előtt. Megnéztük, melyik a legközelebbi ház a cornwalli öbölnél. Egy szép kis fehér kertes ház, ami pont jó lesz arra, hogy... majd később kiderül számotokra.
Csütörtökön itt a nagy nap. Viszont ezek ilyen október-november whislist cuccok.
Muse pulcsi (ami úgyse lesz)
Barna naci
A Mary Poppins csizma (a barnához hasonló)
Muse koncertjegyek
Második Atlantisz - Bermudák királynője
Iron King - Iron Daughter
Nem szoktam sokszor whislistelni, de most jól esett. Kifejezetten. És készüljetek, hogy ismét millió poszt lesz, csak mert hazatértem apumtól. (Ez köbö november-decemberig így lesz, és április-májusig leszek hétvégén is)
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése