péntek, szeptember 21

Tizenegyedik.

Szőkeség színre lép, majd távozik. Na hol az értelem?
Itt, biza.
Ma végre-végre befesthettem a körmömet arra a csodásan gyönyörűséges barnásan lilás színre, ami full olyan, mint az egyik pólóm színe, de pont azért tetszik, mert az a kedvenc pólóm. Úgyhogy most van, hogy fél óráig csak a csodálatos körmömet nézegetem, mert imádat van.
A fél falut bejártam. Miért? Mert görög fűszerkeverék kellett. Persze a kettőből két boltban nem volt. Hogy is lett volna?
Ma túlteng bennem az alkotásra való hajlam, és ebből már elegem van. Ma tanultunk a sumerok bukásairól, továbburalkodásról, satöbbi. Ez ötletet adott valamihez, amiben az emberek szürke zsákruciban szaladgálnak valami csóró, elfojtott, szegény, kemény és szigorú társadalomban zikkuratok között, és üvöltöznek a bírók. Mikor ezt vázoltam a padtársamnak, és egyben legjobb barátnőmnek, akkor azt mondta: Nem vagyok komplett. Ezt eddig is tudtuk.
A másik, amivel alkotási vágyaimat ki is egészítettem, egy karkötő. Semmi extra. Csak rá van tekerve egy fonalra másmilyen színű fonal, viszont nem gombbal oldottam meg a rögzítést... hanem gyöngyökkel. Egy zöld kakaduval, egy mogyoró alakú, piros valamivel, és egy meg nem csomózott fonással. Ez a kombináció bármilyen gombot helyettesít, és még ragyogón cukinak is tűnik tőle a csuklód alja.
Ha valaki arra vetemedne, készítse el. Én ennek alapján dolgoztam. Végeredményben pedig ezt kaptam (a szalag még a szüreti fesztről maradt meg, és addig le nem szedem, ameddig magától le nem esik. Lehet, hogy sokáig lesz rajtam az a szalag):
Elnézést, de a hétvégi bejegyzések - amik így sem lennének túl tartalmasak - elmaradnak.
És csak hogy irigyeljetek egy kicsit: Ittam Dr. Pepper cherrys kólát, BOSSZÚÁLLÓK kinézettel. Nick Furyt is beledarálták a dobozba, LOL. Ma pedig vaníliás Coca Cola volt menün, Lay's Stronggal. Nem panaszkodhatok, jó sorom van. 
Egész nap meg akartam nézni valamit, ami értelmes, izgalmas, és még jó is. Végül a Voltnál lyukadtam ki.
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése