szerda, szeptember 19

Tizedik.

Bárcsak ilyen egyszerű lenne. De nagyon nem az.
Ismét az idióta osztálytársaim miatt vagyok a padlón, és mielőtt megkérdeznétek: igen, jól esne egy jegeskávé, nutellával meg pirítóssal. Tea, meg eső két cukorral. Plusz egy haver, aki támogat.
Nem, nem vagyok jól. Sosem voltam, és nem is leszek. Meg kell tanulnom a boldogság nélkül élni - nem mintha eddig nem azt tettem volna, de hát ilyen az élet, ezt kell tenni. Megint menekülnék, és most máshova. Egy esős fenyőerdőbe, egyedül. Karddal, íjjal és egy háziasított rókával a lábam mellett. Csak sétálgatnék és sétálgatnék a ködben, ameddig nem találok valami őz kinézetű állatot, és nem háziasítom. A jávorszarvas is megteszi, mert Kanada környékén már láttak embereket jávorszarvason lovagolni - buli lehet. Kipróbálnám, de tényleg. És hogyha meg ápor-szarvas lenne, akkor felugornék a hátára, és letapostatnám vele a nyomoronc szekálódókat, csak úgy hobbiból. Mert jól esne. És még a temetésükre sem mennék el. 
Muhahahahahaha.
Igen, ismét a Dóri drága a probléma. Igen, még most is menekülök. Igen, ilyenkor is képesek elfutni a gondolatok. Igen, csak én vagyok olyan barom, hogy nincs hátul szemem. Pedig ha lenne, akkor sem mi nyertük volna az amerikai focival keresztezett kézilabda meccset. Egyébként meg túl komolyan veszi. Nem mintha én nem venném komolyan, de ő még annál inkább komolyan veszi. És mikor lecsesz, ez elbizonytalanít.
Gyájj, a Levi drága ma kapott egy egyest és egy négyest egy és ugyanazon órán. Kár volt röhögnöd az én feleletemen, drágaságom!
Az mit jelent, ha a hasam ilyen hangokat ad ki, hogy: burugygurugy...blötty...blötty... blup...blup...? Ez már fél órája tart, és nem áll le a kis francos.

Dizájnról.
A következő már tényleg kib*szottul hipszter lesz, mert már tényleg idegesít ez az állandó fehér szín és visszafogottság. De hát ez van.
Most... ez... ilyen habos-babos tetkós emberkékkel. De tetszetős. Én élvezem, és ez a lényeg. Muhahahaha, de szeretek én gonoszan nevetgélni.

Egy kis mellébeszélés
Und kukuccsáljátok, mikre találtam a neten! Csak random kutakodtam, erre ez a cukker aranyszarvas és a folyó túloldalán tornyosodó Jötün-Land.
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése