kedd, szeptember 11

Hatodik.

Buzi vidanet, ezt most megkaptad!
Eljöttek, és megszerelték a netemet. Kiderült, hogy több tényező is részt vett eme elmebeteg, és eléggé.. hogy is mondjam... idióta tervben.
Kész idegroncs és testileg is roncs vagyok. A napom már a tesi óra folyamán elromlott, mert megcsúsztam a rohadék vizes betonon, és csúsztam minimum egy métert. A seggem és a jobb könyököm most trapa. Megmutattam Zsolt bá'-nak (Becenevén Furynak), és azt mondta, ne mossam le. Megint kézi és rögbi keveréket játszottunk, mázlistán belenyúltam a labdába, és a bal gyűrűsujjam lila. Jól nézek ki, mit nem mondjak. A Dóri tudja, mennyire nem vagyok jó labdajátékokban, és oda akar küldeni, ahol már négyen vannak. Menjek oda ötödiknek, vagy mi a f*sz? Jó, hát belőle tényleg elegem volt, már akkor, és inkább Loki herceg ifjúságának szilánkjait kezdtem el megírni a jó öreg barnafüzetbe. Abba írok konkrétan mindent - még a sulis cuccokat is, tehát most úgy néz ki: házik, Loki herceg ifjúsága, Örökösök javítások, házik, történelem füzetbe a bemásolandó anyag. Bonyolult egy elmém van nekem.
Loki herceg már 12 évesen is jól lovagolt, ezt leszögezhetjük.
Tesóm bedobálja hozzám a matricáit... Én pokerface-szel felé fordulok.
 - Ugye ha lemész, kitakarítasz magad után?
Én ma k***a nyugodt vagyok. Nem is értem, miért. Csak rajzolok, írok, germán mitológiát olvasok, és békésen hallgatom a Coming Home-ot.
Heni néni igazából nem is olyan predátor, mint gondoltuk. Egész rendes, csak akkor nem, mikor a kémia termen kívül van. De én fura módon szeretem őt, mert tök rendes. Neki (is) köszönhettem a mázlis napom, ami után balszerencseáradásom volt... Szerintem akkor lappangott bennem egy kicsit az agyf*sz, de már minden oké, mióta szerepezünk. Az mindig jól esik. Olyan, mint valami forrócsoki egy hideg téli napon az utca közepén, és mint amikor egy idegen átveszi a válladról a sulitáskát.
Mellesleg hétvégén szüret fesztivál, és jön egy vendég szerény városrészembe: a Jámbor. Ki más? Lehet, hogy én, ő meg az Eszti együtt elmegyünk a fesztiválra, és én ott tombolok a lovak között, Eszti... valamit fix, hogy csinál, Jámbor meg majd keresi a szexi csajokat. Remélem, összejön, mert Szfeszt és Győrkőc óta semmi olyan fesztivál nem volt, amin jól éreztem volna magam. De ott lesz szőlő, és érezhetem magam egy kibaszott rómainak. Imádom ezt az érzést.
Ne hagyjátok, hogy az anyátok kikészítsen, semmi esetre sem. További szép napocskát:
Hope, a hadirokkant

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése