hétfő, szeptember 10

Ötödik.

Mondtam mér, hogy tiszta buli könyvtárból blogolni? Ha nem, hát most megteszem, ugyanis egy hétig el vagyok tiltva a saját gépemtől, tehát nem nagyon biztos, hogy leszek. Max ha nagyonnagy harcok árán valahogy visszaszerzem a gépemet, és még az Örökösöket is ki tudom javítani rajta.
Ritka szar nap ez a mai. Rühellem. Tudtuk eddig is, hogy a Levi bunkó f*szfej, de mostmár többszörösen is meg tudom erősíteni ezt. Buli volt, hogy második hét, de a Soma csak a mai napon kapott három beírást a fegyelmi naplóba, plusz egy ofőit. A fizikát nem értettem, mert az agyam valahol máshol járt, de nagyon.
2 km futás tesin... szép volt. Majdnem kiköptem a belem a futás után, és szinte megdöglöttem. És még mondja, hogy felülésezzek. Majdnem mosolyogva azt mondtam neki, hogy: Lépj hátra egyet, és baszd arcon magad!
Bár futás közben egyetlen mondat ösztönzött, ami a szerepben hangzott el köztünk: Mit vártál? Hogy bevalljam, azóta, mióta megláttalak, szerelmes vagyok beléd?
Nyáá, ezt azóta úgy imádom, hogy szinte minden nap elolvasom, és újra és újra elönt egy magabiztos, remek érzés. (Tudniillik, Loki mondta)
Ma Juju elújságolta, hogy megnézte az Avengers című neves műalkotást. Azt mondta, jó volt, és röhögtünk ott egy-két remek pillanaton.
Nem szaporítom tovább a szót, mert a könyvtár lassan zár, én meg megyek. Még csak annyi, hogy az Örökösök első könyvében változtatások várhatóak, mert nagyon elkapkodott és értelmetlen lett, hogy ki mit akar, hol mikor és meddig csinálni. Illetve megint nem tudok lábraállni, mert "megmasszírozták" a lábam. De az Örökösöket itt nehéz megírni, mert ezen a billentyűzeten képtelenség írni bármit is. Ezzel a bejegyzéssel is megszenvedtem.
Találtam egy könyvet, amely germán eddákat fordított magyarra. És nagy meglepetés ért: Loki vörös, Sif meg szőke. Mondom: Oké... Dehát a Marvel is kicsit elcs*szte a családfát, mert Lokinak, Odinnak és Thornak konkrétan semmi köze egymáshoz, csak Thor Odin öccse, asszem.
Marvel családfa - Jól csinálod.
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése