szombat, május 4

Negyvenkilenc.

Azt hittétek, megdöglöttem, mi? Hát, nincs szerencsétek. Nem szabadultok meg tőlem ilyen könnyen, hahahaha - erőltetett gonosz nevetés. Nemlétezésem oka csupán a büntetésem, miszerint nem ülhetek géphez, míg meg nem tanultam, de akkor is csak max tablethez, azon meg még nem jöttem rá, hogyan is tudnék bejegyzést írni, mert a blogspot azon olyan, mint az anyatetű. Mellesleg, aki tudja, miért pont anyatetű, és mi az, azon kívül hogy nőstény tetűállat, kérem, tájékoztasson róla, mert a tudat hiányában szenvedek.
Sikeresen letettem a középfokú angol vizsgámat szóbeliből és írásbeliből egyaránt kiválóan megfeleltre, és elmentem megünnepelni az Árkádba Beszivárgás olvasással, illetve görög gyümölcsleves evéssel.
Ja, és ki nem látta a Vasember 3-at? Te? Oh, és te? Akkor addig húzd el a beled a moziba, ameddig csak lehet, mert ha én rugdallak el, abból semmi jó nem sül ki, csak a hátsód ütemes sajgása. Szóval ja, ha erről van szó, akkor én ilyen vagyok. Legszívesebben minden második embert belöködnék a moziba, hogy leülsz, és megnézed, de inkább visszafogom magam, és csendben megnézem újra, amint felrakják filmezz.eu-ra. Persze mindezt múlt hét csütörtökön. És miért van az, hogy az első előadásra (mert arra mentünk) csak sznob seggfejek ülnek be, akik nem értékelik a fnok igyekezetét? Jó, az ugrálás a Thor 2 trailerénél tényleg beteg volt egy iciri picirit, de ez van, ha az ember imád valamit.
És tudom, hogy el vagyok maradva a zombis kihívással, ne engem okoljatok, de egyszerűen nem voltam gépközelben... és még írni sem volt semennyi affinitásom. Illetve beleszerettem a Medve és a Farkasba, ami valami zseniális egy sorozat. Még 10 éves koromban kezdtem el az egyik könyvét az írónőnek, akkor nem sikerült befejeznem. Nemrég újra nekifogtam, és olyan asdfghjkl érzésem volt, mikor olvastam! Egyszerűen remekül fogalmaz, kicsit olyan, mintha egy kislány mesélné az egész történetet, de ettől függetlenül maga a szál, meg a felépítés... csodálatos! Olyan jó, mint a Vaskirály, és ez tőlem valami hatalmas szó.
Rájöttek, hogy nem lehet töri órát tartani, ha jönnek a vidámballagók. Amúgy se lehet, de ilyenkor meg még inkább nem. Mindenki rúzsos, vizes és csillámporos volt. Az egyik srácon pedig gázmaszk volt. Azt hiszem, szerelmes vagyok... Várom, mikor hozza meg a Zombies feliratú gyűrűmet a Rockpincéből...
Holnap esküszöm, megírom a zombisat, ha nem, akkor meg majd hétfőn... úgysincs suli. (Szoptátok, más győri iskolások!) Kirándulni megy minden osztály az érettségi szünet alatt, de mi... mi pénteken megyünk, két naposra szétverni a kőszegi panziót. Mert el van az osztály, ha rosszalkodhat.
Csak nektek, Trónok Harca rajongók, én speciel utálom, de ez egy kifejezetten jó kép. Tudom, hogy szerettek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése