szombat, április 20

Negyvennyolc.

Csak egy gyors bejegyzésre futja, mert tanulnom kell. Francokat. Azzal a jó kis zombis játékkal akarok játszani, amit köbö fél órája töltöttem le az újonnan kapott tabletemre. Egyébként apu hazajött, ezért is vagyok nagyon keveset... annyira keveset, hogy két hete írtam utoljára challenge-es bejegyzést, úgyhogy.... *számol* 13 napot kell ma megírnom. Úgyhogy talán majd utána mesélek egy kicsit úgy nagyjából a hetemről. Vágjunk is bele, vagy ahogyan a Péterfy napon a műsorvezetők poént akartak csempészni a szövegbe, de nem ment: csapjunk a lovak közé! (Legalább megpróbáltak poénosak lenni... nem ment nekik, de legalább megpróbálták.)

CHALLENGE TIME!

Day 7 - Country of choice?
Hmmm... Remek kérdés. Azt hiszem Anglia, vagy Spanyolország, de Olasz- és Franciaországot is eltűrném. De a legjobb, ha nagyon-nagyon-nagyon izgalmas helyet akarok, akkor elzúznék New Yorkba! Igen, oda. Tuti, hogy több ezer zombi lenne, én meg ott lövöldözhetnék AK-47-esekkel és T-79-esekkel. Oyaaay! Ez az egyik. A másik lehetséges megoldás Ausztria. Közel van, hegyek is vannak, és ott a zombiknak tuti kitörik a lábuk, úgy meg könnyebb őket lepuffantani. 

Day 8 - Place to hide?
Egy hotelszoba, vagy valami kis útmenti, elhagyatott ház. Mondjuk egy vadászház. Ha hotel, akkor pedig a legmagasabb, és a legdrágább. Hadd legyek már boldog a halálom előtt, és hadd ugráljak az elnöki lakosztály ágyán ameddig meg nem döglök.

Day 9 - Conveyance of choice?
Tehát akkor jármű... Még szép, hogy egy kamion! Sőt, metró! Vagy busz, de a legjobb a villamos! Egyébként nem, eszem ágában sincs ilyen baromságokkal utazni. Hótolóval akarok menni. Azzal tarolnám a zombikat. Na jó, most már tényleg komoly leszek. Ford Mondeo. Pont olyan, mint amilyen nekünk van: szép, fényes, sötétkék. Jó a klímája, élvezet benne ülni, és a csomagtérben minden cuccom elfér (?).

Day 10 - Your team?
Bárki lehet, szóval... Bruce Wayne, Loki, Tony Stark, Ági, apu, az öcsém. Ha nem lehetnek benne a szuperhőseim - amit nagyon sajnálok -, akkor Ági, Ágó, Noja, apu, az öcsém és Anyu. Anyu bármennyire is visítozna, hogy "véres lett a ruhád!" vagy "Miért úgy fogod a T-79-est?", esetleg "Tiszta kosz a bakancsod" magammal vinném, mert ő anyu. És nélküle éhen halnék. (Bár apu is tud főzni... basszus, csak én nem tudok?)

Day 11 - Why are you useful for your team?
Mert jól tudok lövöldözni, és verekedni. Meg mert mindent poénra fogok mostanában. És azért, mert... mert tehetségesen tudok fejbe vágni valakit serpenyővel.

Day 12 - Would you choose to have an animal on your side? If yes: which one?
Én az igent választanám, és egy németjuhász kutyát, vagy golden retrievert, vagy labradort. És mindenképpen  Alex lenne a neve, ha meg lány... akkor is.

Day 13 - Your epic secret codename?
És hogy én ezt mennyire, de mennyire vártam! Ez a kérdés, meg az előző olyan asdfghjkl kérdés. Vagy Perwerz kapitány lennék (kizárólag dupla v-vel), vagy pedig... BatPrinceGirl (Megj.: Asgardot, Jöttünheimet, New Yorkot és Gothamet védelme alá vonó herceg, aki igazából lány). Mondjuk még a Rosalind Miles, mint álnév is elmenne. Meg Fülesbagoly. Vagy Vadmacska, bár ez utóbbi kicsit nagyon ribancosan hangzik, a Fülesbagoly meg mégis csak egyedi... Vagy Macskabagoly?

Day 14 - Would you tell your friends/team that you're infected?
Dehogy is! Csak mondjuk... Lokinak, mert neki úgyis van valami hókusz-pókusza, amivel meg tudna gyógyítani. Egyébként meg ha nem, simán főbe lőném magam, ha tudom, hogy együtt ellennének, és tépnék egymást darabokra.

Day 15 - Would you kill an infected friend?
Hát... ha nagyon meggondolta a dolgot, és úgy dönt, hogy ő inkább meghal, mint sem egye a mi/mások agyunkat/agyát, akkor megölném. De csak mert tudom, hogy ő így akarta, bár akkor is lelkifurdalásom lenne szerintem.

Day 16 - Save your family or your friends?
Mindkettőt. Biztosan találnék rá módot, de szerintem csak azokat a barátaimat menteném meg, akik igazán fontosak. De szerintem tuti, hogy többen lennénk a csapatomban, mert... Mert úgyis többen lennénk, most csak annyit soroltam fel, amennyit lehetett (6 ember), de nekem az nagyon kevés.

Day 17 - Character you would not want on your side?Rachelt, a Batmanből. Úúúúgy utálom azt a csajt, hogy fúúú. Komolyan, még Enigmát is jobban bírom, mint ezt a csajt, és ez nagy szó.

Day 18 - Who you would enjoy to see as an undead?
Ehehehehehe. Ez egy hosszú lista lenne, az élen Rachellel és Koncz Nikivel, akiknek az átváltozásán szerintem még röhögnék is egy jóóó nagyot. Az osztályból a fiúk köbö háromnegyedét szívesen látnám az élet és halál közti kapuban.

Day 19 - Things you don't want to hear people saying?
  • Fertőzött vagyok
  • Meglőttek
  • Elfogyott a nutella!
  • Nincs vizünk!
  • Se kajánk!
  • Nem akarok zavarni, de egy zombi van az ablakban.
És ezzel vége is lenne annak a 12 bepótolatlan challenge-napnak, amit meg kellett volna írnom.
Apu hazajövetele tulajdonképpen eléggé váratlan volt. Azt hiszem, kedden jött elém, mikor rövid napom van. Elmentünk enni abba az étterembe, amit La Dolce Vita-nak csúfolnak, és ahol a keresztapám dolgozik. Szuper egy hely, és a lasagna-juk valami mennyei. Megettem belőle egy olyan kicsi tállal, amit kihoztak. Olaszországban is ugyanakkora volt, de ott nem bírtam megenni az egészet. És itt ugyan az volt. Mintha megint ott lettem volna Olaszországban, basszus!
Aztán a beszélgetés közben elhangzott, hogy megvette a Muse CD-t, amit én akartam neki, illetve tabletet akar nekem venni. És én nem ellenkeztem. Elmentünk a Media Markt-ba, és vettünk egy 16 gigás, My Audio tabletet. Nem kell mondanom, hogy szerdán, mikor nyelvtanversenynek álcázott közmondás-vetélkedőre voltam hivatalos, ott aludtam nála, és már délutánra be is üzemeltük, a háttérben pedig ott virított Joker és Batsy. Az a szexi kép, amitől tulajdonképpen szétfolyok. Talán egyszer majd belinkelem, de most túl lusta vagyok megkeresni (Na, ez a Hope-féle lustaság). Nincs rajta túl sok dolog, csak ami kell: Doodle Jump (szerelmes vagyok abba a szellemes-zombis-halloween-esbe), Into Dead (vagy valami hasonló a neve annak a király zombis játéknak), InkPad (ilyen jegyzetelős fisz-fasz, amibe tudok írni, ha kell), Fruit Ninja, YouTube és Szókereső. És szégyellem bevallani, de a Pou-t is letöltöttem, mert... nem értem, mi jó benne, én csak azért csinálom, mert az a színkeresős játék igen király benne.
És eldőlt: a Júliust elejétől végig kint töltöm Ausztriában. Bár szerintem ugyanolyan aktív leszek, mint voltam, mert egy négy csillagos szállodában, ahol tulajdonképpen a zuhanyt be lehet állítani trópusi eső funkcióra, biztosan van net. És esedékes egy Muse koncert is.
Jövő héten tuti nem leszek aktív, mert kedden, csütörtökön és pénteken angolvizsga van. Aztán 29-én 11-re megyek szóbelizni angolból. Húú, de várom... *legnagyobb irónia ever*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése