hétfő, november 19

Huszonhat.


Aki eddig nem volt büszke rám, az most legyen az, mert én büszke vagyok magamra. Ötödik fordítón, negyedik irodalmin, ötödik tesztversenyen, mindez angolból és megyei. Ha nem lenne ilyen nagy az egóm, még akkor is agyba-főbe dicsérgetném magamat.
Beszennyeztem az emberiséget olyan csodálatos alkotásokkal, mint a Hetalia FF, a Vasember FF, és végül, de utolsó sorban a Avengers Cafe (fél) fejezetével. Csitulj nép! Én előre szóltam, hogy az agyi megindulásaim károsak többekre - ha nem, akkor most szólok. Ekkora idiótaságokat, mint én még életemben, és az ő életében sem írt senki.
Előre mondom főleg Gemma-nak, hogy nem megyek Muse koncertre nagy elkeseredésem közepette :( Nem apám, nem én, nem anyám, hanem apám haverjai a hibásak, de ez egy a hosszabbnál is hosszabb történet, és mivel már így is szétbarmoltam az univerzumot... inkább nem taglalnám.
Szerintetek Marveles-Bosszúállós joghurt, vagy Danonino? Hát mert szerintem Bosszúállók! De ha a Danonino mellett vagytok, akkor átpártolhattok Gáborhoz.
Papámtól is megkaptam végre a születésnapi ajándékom [zárójelben: Vashercegnő], és először a fejeim: WTF!? Ez... ez most mé' szúrja le? Mi bajod van, szöszikém? Ash nem elég jó neked? Jah.. oké. Basszus, elájult valaki a buszon?! Jó, jobban van. És akkor térjünk Ashre: Neked meg mi a bajod, haver? Már képtelen vagyok kiigazodni rajtad. Hihetetlen vagy. Csak kicsit voltam kész.
Megnéztem a Skyfallt. Nem voltam elájulva tőle, de Daiel Craig kék szemeitől, és a Q-részleg legújabb üdvöskéjétől igen. Mert hát ő is barna szemű, meg szemüveges, és fekete hajú. És hát hát hát ott álldogált meg a szívem. Aki a gonosz Szilvát (Silva) játszotta, az az RDJ és Nicolas Cage idézőjeles közös gyereke, valami Javier Bardem. Ő játszott a Vicky Cristina Barcelona-ban is, ha valakinek így könnyebb. Viszont ha ezt a Silva-t az első 37 percben térdenlövi Bond bátyja, akkor nem lehetett volna két és fél óráig húzni a filmet.
"Bella, annyira örülök, hogy egyforma a hőmérsékletünk." Csak én kapok ettől agyfaszt? És egy utolsó kérdés: Ti elgondolkodtatok már azon, hogy milyen lehetett Ash kiskorában?
Kedves jóságos délutánt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése