szerda, október 3

Tizenhetedik.

Hát... Mondhatjuk erre a napra, hogy semmilyen. Se nem szar, se nem jó. Mindent elszúrtam ezen a héten, az igaz, de annyira hihetetlenül semmilyen volt ez a mai nap, mint állat.
Először is bejutottam Attila bá' rajzszakkörébe! Gratulációkat nekem. A hiba az, hogy az első rajzom rémes lett. Nem is tudom, miért akartam mindig is erőltetni ezt a rajzolás témát.
Tök jó lesz, hogy holnap kikapom a kettes kémiadogámat, és megünneplem a szülinapomat. Biztosan f*cking szar lesz az a nap is. A csütörtök sosem volt az én napom, és ha csütörtökön van a szülinapom, akkor fix, hogy szar lesz. Ez tudományosan bizonyított tény, amit senki és semmi nem boríthat fel, különben azt kivégzem. Ha valaki, bárki azt meri állítani, hogy a csütörtök olyan, mint egy rohadt rét, rohadt virágokkal, és rohadtul körtáncot járó rohadt kisgyerekekkel (igen, nekem ma minden rohadt), akkor arra pisztolyt fogok tartani. Veszek egyet a kínai piacon, vagy tudomén. De az jól teszi, ha megírja a végrendeletét.
 Lehet csinálok egy halállistát. Nem tudom. Talán. Csak úgy buliból, tudjátok. Végülis van üres füzetem, vannak utálóim, vannak bűnözők, szeretem az almát, és utálok várakozni. Amint meglátok egy embert, 60%-ban pontosan megmondom, milyen, ha a hangját is hallom 70-80%-ban pontos vagyok. Szeretem az almát, és ha kell, akkor simán megtépem a számat, meg befestem kékre. Úgyhogy ma eldöntöttem, hogy halálisten leszek. Mert úgyis annyira imádok várakozni.
Ma éjjel egy évvel leszek, és full nem érzem úgy magam, hogy ez... hogy erre most szükségem van. Szar napom volt. Elaludtam Death Note nézés közben, és utálok délután aludni, mert ha felkelek, utána olyan, mintha amnéziás lennék.
Valahogy majdcsak kiheverem... Majd alkoss magadnak napot tartok.
Mindenkinek jóéjt, holnap már idősebben és bölcsebben jelentkezem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése