hétfő, október 29

Huszonkettő.

Hó? Októberben? Amikor egy idióta filmben láttam, hogy Halloween estéjén havazik, nem hittem el, hogy lehet ilyen, hiszen ki az az elvetemült, aki arra gondol, hogy eme csodálatos hónap megfelel a havazásra? De mégis! Ma arra keltem fel, hogy a fa tiszta fehér. Kétszer le kellett ellenőriznem, hogy tényleg hó-e, mert a saját szememnek sem hittem. Az egész udvar fehér volt. Szeretem én a havat - nézni, az ablakon keresztül. De hogy egész nap a városban mászkáljak, úgy, hogy még sálam sincsen normális, na arra nem vagyok hajlandó. Mondhatni: challenge denied!Nincs bajom a hideggel, csak ha a seggemre fagy a farmernadrág, azt nem bírom. Remélem, hogy mire felszállok a buszra, addigra eláll a havazás.
Tegnap én tök boldogan rajzolgattam egy rothadó testű és fejű Dullahan-t, alatta egy pooka-val ilyen.. hát mondhatni őszies hangulatban. De most, hogyha még október 31-én is esni fog a hó, nem tudom, mi lesz. a Halloween színei a fehér és a szürke lesznek, vagy mi? Mert így... most kiestem a halloween-hangulatból, és nem tudok rendesen rajzolni.
Megtaláltam azt a számot, ami Loki életének aláfestő zenéje lehetne olyan egyszerűséggel, hogy a szöveget mintha ő írta volna. Úgy készítenék ehhez is klipet, meg a Theory of a Deadmen - All or Nothingjához, de nem tudok, mert mindig elszúrom. Tegnap próbálkoztam, de én és a videókészítés... Na az két különböző dolog. Mostanában olyan számokat találok, amik vagy rám (Three Days Grace - Over and Over) vagy a kedvenc szereplőimre (Five Finger Death Punch - Remember Everything), vagy a saját karaktereimre (Skillet - The Last Night) jellemző. Miért, miért!? (Mellesleg az utolsó számba csak szimplán szerelmes vagyok.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése