vasárnap, szeptember 9

Negyedik.

Mire fel Slenderman? Mindjárt ez is kiderül. Mivel a Matyival ma egész délután garázdálkodtunk a faluban, született egy-két érdekes pillanat is, de a legérdekesebb, hogy a Gólyarét előtt találkoztunk egy nagyon idegesítő, ötödikes gyerekkel, aki aztán egy óra után hál' Istennek lekopott. Utána átmentünk a Matyihoz Slenderman-ezni. Na én már akkor kész voltam idegileg, mikor bekapcsoltuk a gépet. Először megengedte, hogy játsszam én. Nagyon féltem, mikor megszólalt ez a dob, meg patak, meg mittudomén mi. És mikor már ziháltam, meg izzadtam, meg nagyon paráztam, megtalált. Láttam egy fehér kört a monitoron, amit a Matyi nem látott, de ez mellékes. Annyira paráztam, hogy utána minimum fél üveg kólát megittam. Nem tudom, hogy függ össze a kettő, de lényegtelen. Aztán ő és ismét én játszottam... vagyis az utolsót ketten játszottuk, és már annyira féltünk, mikor az ötödiket csináltuk, hogy készek voltunk. Remegtünk, sikoltoztunk, minden. Volt egy pillanat, mikor azt hittem, szívrohamom lesz. De nagyon tetszett.
Utána a lépcsőnkön beszélgettünk olyanról, hogy mi lenne, ha Slenderman betörne egy házba, és az erkélyen az Amnesia szörnyeivel cigizne, meg dumálna.
 - Na és... roston sütötted? Paníroztad? Esetleg angolosra hagytad a nőt, mint a steaket?
Nagyon nagy volt :D
Illetve vannak ilyen kis cuki dolgok, mint a shimeji. Na abból vannak neked a gyermekeim: Loki, Pókember, Tony, Rogers és Mad, a kis szörny. Nagyon édik, aki akarja, töltse le. Nem foglal nagy helyet, és még tök cuki is hozzá. Ezen a képen mindegyikőjük rajt van, de mostmár letöröltem NekroAusztirát (a cicát) a gyermekeim sorából. Illetve egy kép a Chrome-omról és a facebook-om kezdőlapjáról. Hihetetlen, milyen okos kis funkciói vannak a chrome-nak. Aki akarja, annak elmondom, hogyan is kell ezt.

További jó Slenderman-es estét kíván
Hope

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése