szombat, március 2

Negyven.


Jó, jöjjön a sablonszöveg: ez a hét rohadt gyorsan eltelt, és én hányszor, meg hányszor megbántam, hogy nem írtam bejegyzést - nem mintha valaki annyira hiányolt volna. Utálom a fizikát a kémiát és a történelmet. Tulajdonképpen az összes tantárgyat, de vannak olyan órák, amiket nem szenvedek végig, ám a rajzszakkörön minimum 15-ször lefejelem a rajztáblámat azt hallatva, hogy még a burgonya is több életkedvvel rendelkezik, vagy egyszerűen csak magamban káromkodom, hogy mennyire szar is ez itt. Nem tudom, ki emlékszik még a "Fiú, akit gépíráson fejbevágtam"-ra, de kiderült, hogy a buszmegállója az enyém mellett van. És mindig elkísér a 31-eséhez. Mindig. Mindig, dőlt betűvel, aláhúzva, félkövéren. Vagyis nem minden nap, csak amikor szakkör van. Szereti a Bosszúállókat (vannak még ilyen fiúk?), a Harcosok Klubját és betegnek tart (ki nem?). Azok után, hogy azt mondtam, milyen cuki, ahogy vérzik a Lau térde, mindenki egy pszichopatának tart. De már annyira leszarom.
Tulajdonképpen már nem szoktam sírni olyan gyakran. Legalábbis a suli miatt nem. Az, hogy apám 7 hét múlva jön haza, már teljesen más téma, mert az... mert az más. Bár jó lenne, ha legelőször velem közölné, hogy lehet, hogy Görögországba megyünk nyaralni, és nem egy facebook hozzászólásból kéne megtudnom. Szóval ez olyan kis ragyogó ötlet volt, hogy következő Skype alkalmából kérdőre is vontam. London+ lehetséges Görögország... London, fedezékbe, itt jövök! És valószínű, hogy újra repülővel. Még a reptér is reszkethet. Az egyetlen dolog, ami miatt úgy igazán elbőgtem magam, az az volt, hogy nem tudtam elaludni a láz miatt (na ja, időközben beteg is lettem).
Túl sok mindenbe kezdtem bele. Mind könyv gyanánt, mint film és sorozat gyanánt. Szóval fel kéne állítanom valami rohadék kis listát.lássuk hát:
Filmek, sorozatok:
Little fucking Manhattant befejezni (ma esedékes)
Boszorkányvadászok
Odaát 1. éved (mekkora egy nyomorék vagy, Hope...)
Trónok Harca 1. évad (Majd valamikor, amikor már senki nem beszél róla, mert ameddig minden nap ezt hallgatom, lassan fel tudnám akasztani magam)
BBC Sherlock (???)
TVD 4. évad (Kezdd már el, te idióta!)

Könyvek
Felhőatlasz (Van rá 7 heted, Hope...)
Vámpírnaplók 1. (újra...)
Vashercegnő
Szent Johanna Gimi három (csak hogy megnyerjem a fogadást)

Úgy körülbelül ennyi. Ha eszembe jut még valami, majd gyarapítom a listát. Just eszembe, Dóri igazán visszaadhatná a Hollófiúkat. Lassan egy hónapja nála van, én meg két hét alatt kiolvastam. Ez azért durva.
Még egyszer, ezer bocsánat az élőhalottságomért (Hollywood Undead - Undead), ám olyan remek érzés, mikor hétfőn közlik, hogy pénteken dolgozat, de nem mondhatod nekik, hogy egy hétnek el kell telnie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése